środa, 16 maja 2012

O Diablo przy Diablo 3 z Gruchą i Yadainem


Tak! Oto dostaliśmy Diablo 3 do ręki - i tak ucieszeni zasiedliśmy do gry! Grucha nieco szybciej - zdażył zainstalowac i zaczać grac, kiedy ja jeszcze z pudełkiem w ręku szedłem do domu. Kontaktowałem się z moim bratem przez telefon - via sms.
Grucha: "Haha! 95% instalacji"
Ja: "f u ! "
Grucha: "Haha! Gram!"
Ja: "f u ! "
Dziewczyna: " Co tam kochanie ? "
Ja: " f u ! "
Dziewczyna: " Co ?!"
Więc w te pędy zmierzałem ku domowi i mojemu blaszakowi by jak najszybciej połączyć się z Gruchą i rozpocząć niszczenie pieruńskich ciemności.
Wszedłem, zainstalowałem, zalogowałem się i grałem..... Dobry żart, co? Prawdziwe zdanie wygląda tak: Wszedłem, zainstalowałem, logowałem się 3 godziny i grałem prawie do rana.
Tak czy siak przy drodze przyłączył się do nas Yadain, któremu ofiarowałem jeden z dwóch kodów do wersji próbnej ( drugi będzie do wygrania na AtaTV ! ) - lecz nie mógł grać z nami, natomiast czynnie uczestniczył w ciekawej konwersacji.
W poniższym filmiku poruszyliśmy minusy, plusy, porównaliśmy D3 do D2, gaworzyliśmy o domie aukcyjnym i szulerstwach na allegro związanych ze sprzedażą kont i itemów...
Rozmowa przebiegła nadzwyczaj ciekawie. Zapraszam.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz