czwartek, 26 kwietnia 2012

Pierwsze Wrażenia - Diablo 3 i słów kilka o blogu

Ile mieliście lat, kiedy pierwszy raz odpaliliście Diablo? Albo Diablo 2? Cóż, ja miałem to szczęście iż byłem w takim wieku, że stało się to w dniach premiery i ..wiecie co ? Nie zachwyciły mnie. Moi kumple z podwórka i podstawówki spędzali dnia życia - nieżycia w ciemnych pokojach łamiąc zakazy komputerowe mamy czy taty, a ja nudziłem się przy tej grze. Czemu? Już wtedy uważałem, że jest znacznie więcej tytułów zasługujących na lepszą sławę.
Diablo coś jednak w sobie miało. Ten skomplikowany w swojej prostocie, albo prosty w swojej komplikacji huck'n'slash wciągał bez reszty. Mnie jednak wciągnęła dopiero trzecia jego część...


+++++++++++++++++++++++++++++++++++

Tymi krótkimi słowami i filmikiem witam Was oficjalnie na blogu! Owszem, istnieje nadal na zlybratblizniak.pl i będę tam też publikował... Więc czemu założyłem tego bloga? Bo często będę chciał napisać coś od siebie - coś poza AtaTV, co może Was zainteresuje. Tak samo być może napisze tutaj parę słów Yadain - nowy nabytek AtaTV.
Komentujcie, piszcie, odwiedzajcie - wiem, że mogę na Was liczyć!

Ps. Niebawem nowa szata graficzna kanału, FB i bloga.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz